mandag den 28. juli 2014

Ringe i vandet

Da vi var i Sverige var vi en af dagene ude at ro på "vores" lille sø. Jeg havde taget kameraet med, da jeg synes man får sådan nogle gode billeder i naturen. Jeg fik taget mange virkelig gode billeder den dag. En virkelig hyggelig tur.


 Bedst som vi/ min mand roede opdagede jg de smukkeste mønstre i vandet og kunne pludselig se hvor japanerne har fået deres smukke mønstre fra.






Åkanden fik vi fældet under roturen og så fik jeg den indfanget, sikken en skønhed. Selv ved det grimme blå reb.

4 kommentarer:

  1. hi hi det er lidt sjovt at når man har været på kursus, så ser man bare mønstre eller fint papir alle steder, hvor man ellers ikke har været så opmærksom..
    Hvor ser det bare dejligt og fredeligt ud, kan man mon få en sø i forhaven i sommerhuset? Sønnen bliver nok ikke glad for så ryger fodboldbanen;O))

    SvarSlet
  2. Det går nok heller ikke, når nu resten af familien ikke er sååå glade for myg. Bortsetfra det er det noget af det bedste at betragte en sø, det giver sådan en ro. Sejlturen var også skøn på en magisk måde.

    SvarSlet
  3. Sikke skønne billeder, M-L. Jeg tror, at det er typisk for vores kreative hjerner at se mønstre, farver og inspiration allevegne. Tak fordi du deler!

    SvarSlet
  4. Det tror jeg at du har ret i Mette. Det er hyggeligt at dele 😄

    SvarSlet